gry strategiczneSerwis gier strategicznych www.sztab.com  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
Bitter Glory
Autor Wiadomość
doomtrader 
Szeregowy


Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 8
Wysłany: Nie Gru 10, 2006 10:04 pm   Bitter Glory

Witam.

Chciałbym wszystkim użytkownikom forum przedstawić w kilku słowach grę, nad którą pracujemy od kilku miesięcy.

Bitter Glory to gra strategiczna rozgrywająca się w latach 1933-1950. Swoim zasięgiem obejmować będzie cały świat. Gracz obejmie pełną militarną, gospodarczą i dyplomatyczną kontrolę nad jednym z istniejących wówczas państw. Możliwa będzie produkcja samodzielnie zaprojektowanych przez siebie jednostek a także całkowite dobieranie składu dywizji.

Jeszcze w tym roku uruchomione zostaną uruchomione strona oraz forum.

Poniżej przedstawiam kilka obrazków z gry.

Projekt interfejsu z mapą Florydy:


Concept art sprzętu:


Jedna z wersji ekranu menu:


Pozdrawiam,
doomtrader

[ Dodano: Nie Gru 17, 2006 8:58 pm ]
No i jak co niedziela postanowiliśmy Was uraczyć kolejnym obrazkiem.
Dodane zostały ikony z surowcami oraz konsola informująca o aktualnych wydarzeniach w grze.
Oczywiście sam interfejs zmienił nieco kolor. Zamierzamy uzależnić go od państwa, którym toczyć będzie się rozgrywkę.
W panelu po prawej stronie wyświetlane będą informacje dotyczące aktualnie wybranego elementu na mapie.


[ Dodano: Sob Gru 23, 2006 12:09 am ]
Drodzy Forumowicze,

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia w imieniu zespołu Wastelands Interactive chciałbym wszystkim życzyć wymarzonych gier pod choinką.

Z tej tez okazji mamy dla Was mały prezent:



[ Dodano: Sob Gru 30, 2006 11:31 pm ]
W tym tygodniu zamiast kolejnego obrazka mamy kilka słów od naszego głównego programisty:

REDZIK napisał/a:
Jak ogólnie wiadomo wielu użytkowników lubi poprawiać gry, modyfikować je, wprowadzać własne zmiany z różnych powodów np. zboczenia własne lub chęć stworzenia czegoś własnego dla zapewnienia sobie satysfakcji psychicznej. Silnik Bitter Glory jest pisany z myślą o moderach czyli osobach, które uwielbiają wprowadzać innowacje, poprawki, fantazje…
Podczas pisania silnika staramy się zachować jak największą „modowalność”, początkowo silnik był pisany na dość popularnej bibliotece zwanej SDL (Simple DirectMedia Layer), lecz ze względu na to, iż chcieliśmy mieć większe możliwości oraz większą wydajność silnika - głównie myślimy o użytkownikach ze słabszym sprzętem (nie wszyscy posiadają szybkie komputery) - do grafiki postanowiliśmy wykorzystać OpenGl . Jego użycie okazało się trafnym wyborem, głównie ze względu na grafikę mapy, która jest dość znacznnych rozmiarów. Aby nie zaśmiecać sobie kodu została napisana biblioteka (DLL) do obsługi grafiki, czcionek ttf oraz GUI. Samo pisanie silnika idzie dość szybko, najwięcej czasu poświęcamy na inne bardzo ważne sprawy tj. tworzenie grafiki, zbieranie materiałów historycznych, sprawy organizacyjne itp. System skryptowy jest jedną z ważniejszych spraw w Bitter Glory, jeśli silnik ma myć przyjazny moderowi musi posiadać prosty system skryptowy łatwy do nauczenia się i w miarę przyzwoity o dużych możliwościach dlatego do tego celu wprowadziliśmy popularny system skryptowy pod tajemniczą nazwą Lua głównie ze względu na szerokie możliwości.
Powracając do silnika pisany jest przy użyciu kompilatora MinGW głównie ze względów praktycznych. Napewno wiele osób ucieszy fakt iż, silnik (a co za tym idzie - gra) zostanie portowany na platformę Linuks.


[ Dodano: Sob Sty 20, 2007 11:49 pm ]
Od dłuższego czasu nie zamieszczaliśmy żadnego nowego screena z naszej gry.
W ramach rekompensaty prrzedstawiamy Wam te oto cudo:



Jesteśmy niezmiernie ciekawi jak Wam się podoba?

[ Dodano: Wto Mar 06, 2007 11:54 pm ]
Z radością chciałbym wszystkich zaprosić do odwiedzenia naszej właśnie uruchomionej strony pod adresem www.bitterglory.com lub krócej www.w-i.pl

Znajdziecie tam najswieższe informacje dotyczące realizacji projektu.

Zachęcam także wszystkich do rejestracji na forum www.wastelands-interactive.com gdzie możecie podzielić się waszymi spostrzeżeniami, przekazać nam swoje sugestie a nawet mieć wpływ na ostateczny kształt projektu.

[ Dodano: Pon Maj 28, 2007 7:00 pm ]
Pod dobrze wam znanym adresem możecie zobaczyć efekt ostatniego zjazdu ekipy:
http://www.bitterglory.com/

Bradziej niecierpliwi mogą od razu kliknąć tu
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   77%   7/9
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
recenzje anime, fanfiki
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 15