Rodzaj:
2D, DirectDraw 7.0 pod .NET 2.0, czasu rzeczywistego z aktywną pauzą.
Krótki opis:
Gra o funkcjonalności zbliżonej do Eu2, z uwzględnieniem dużej możliwości modyfikacji..
Długi opis:
- mapa hex z podziałem na hexy / prowincje / państwa
- wielkość mapy głównej to około 800 na 400 hexów, około 2000 prowincji, około 200 krajów
- gra odbywa się w czasie rzeczywistym z minimalną zmiana czasu = 1 dzień w dowolnej chwili zatrzymana spacją
- gospodarka przedstawiona jest w postaci 6 produktów : żywności, drewna, metali, dóbr konsumpcyjnych, dóbr luksusowych i dóbr naukowych.
- każda prowincja produkuje / konsumuje pewną ilość dóbr i przekazuje wszystko swojemu właścicielowi - państwu
- na poziomie hexa można budować usprawnienia, fortyfikację. Tutaj także odbywa się ruch armii.
- na poziomie kraju można dokonywać inwestycji za pomocą nadmiaru produktów
- handel przedstawiony jest w postaci umów handlowych pomiędzy krajem A i krajem B na wymiane produktu X za Y sztuk złota
- wojsko lądowe to 5 typów jednostek: lekka piechota, cięzka piechota, lekka kawaleria, ciężka kawaleria i artyleria. Każdy rodzaj oddzialu posiada parametry zależne od poziomu technologi lądowej.
- Technologia to 5 dziedzin nauki: armia, flota, handel, produkcja, rząd
Czy na forum znajdę zapaleńców / strategów chętnych do współpracy ? mój profil to raczej programista / projektant / analityk. Nie posiadam aż tak głębokiej wiedzy z zakresu historii / wojskowości / demografii okresu XIV - XIX wieku.
Rozpoczynając prace nad projektem zakładam że na edytorze który stworzyłem inny użytkownicy będą tworzyć grywalny świat..... wierze że taka forma współpracy jest interesująca:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum