gry strategiczneSerwis gier strategicznych www.sztab.com  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
Galactic Civilizations PL
Autor Wiadomość
mitos
Szeregowy


Dołączył: 19 Lut 2005
Posty: 1
Wysłany: Sob Lut 19, 2005 4:37 pm   Galactic Civilizations PL

Od niedawna gram w gry strategiczne i mozna powiedziec ,ze jestem laikiem.
Niedawno kupilem GC i dostaje srogiego lupnia(tone w dlugach).
Mam 2 pytania odnosnie tej gry:
1)moze mnie ktos na kierowac na jakis poradnik do tej gry,bo ten dolaczony do gry(gra dolaczona do cd-action)jest bardzo skompy i nic z niego nie wiem.Teskie za opisem MOO3 z tamtej instrukcji bylo wiadomo wszystko po pierwszy przezczytaniu.
2)moze tos sie orietuje z kad moge sciagnac trainera do tej versji PL(bodajrze v1.1),albo pod jakim ofsetem i w jakim pliku znajduje sie stan gotowki.

Z gory dziekuje za pomoc
 
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   0%   0/9
inqistor
Generał


Dołączył: 15 Kwi 2004
Posty: 509
Wysłany: Nie Lut 20, 2005 12:50 pm   Re: Galactic Civilizations PL

mitos napisał/a:
Od niedawna gram w gry strategiczne i mozna powiedziec ,ze jestem laikiem.
Niedawno kupilem GC i dostaje srogiego lupnia(tone w dlugach).


Doświadczenie strategiczne nie ma w przypadku tej gry nic do rzeczy, bo akurat model ekonomiczny działa na własnych zasadach.

Cytat:
moze mnie ktos na kierowac na jakis poradnik do tej gry,bo ten dolaczony do gry(gra dolaczona do cd-action)jest bardzo skompy i nic z niego nie wiem.


Popełniłem niedawno coś takiego, ale siedzi w 'korekcie' już ze 2 miesiące. Może kiedyś się ukaże.

Cytat:
moze tos sie orietuje z kad moge sciagnac trainera do tej versji PL(bodajrze v1.1),albo pod jakim ofsetem i w jakim pliku znajduje sie stan gotowki.


Zmniejsz wydatki. Tu nie ma czegoś takiego jak nadmiar gotówki.

Nie ma tam na płycie też wersji angielskiej?
 
Poziom: 20 HP   0%   0/893