gry strategiczneSerwis gier strategicznych www.sztab.com  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
Hearts of Iron 3 v1.1
Autor Wiadomość
perfumiarz 
Szeregowy


Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 2
  Wysłany: Wto Mar 16, 2010 8:33 pm   Hearts of Iron 3 v1.1

Witam,

mam pytanie czy ktoś może mi wyjaśnic od czego zależy kapitulacja danego kraju? Wydaje mi się bowiem, że jest to losowe. Gram Niemcami i jestem na najlepszej drodze do całkowitej dominacji (Europa zajęta, Afryka w rękach sojuszników, Azja w ok 65%).
Otóż w lipcu 1942 roku oficjalnie miałem ochotę odinstalować HoI. Po długim dożynaniu Wlk. Brytanii w wielu zakątkach świata, ich poziom kapitulacji osiągnął wspaniałe 100% i udało mi się stworzyć z jej ziem państwo marionetkowe. Niestety ustawiłem atosave na "co pół roku". Jako, że gram na wersji 1.1 gra czasami jest wybitnie niestabilna. Po uporządkowaniu swej armii, co trwało ok miesiąca, wypowiedziałem wojnę Syjamowi. Jakież było moje zdziwienie gdy dzień później niedobitki ZSRR wypowiedziały wojnę mnie. Nie zrażając się tym, przeprowadziłem kontruderzenie na wroga. Oczywiście moje pancerne brygady wpadły w bolszewików jak świniak w obierki. Niestety mój komputer postanowił w tym momencie pozbawić mnie przyjemności i zawiesił się. &^&$^&$&^$& nie muszę chyba mówić co poczułem... Załadowałem grę od nowa i zrobiłem znów to samo. Jednak tym razem Anglicy nie chcieli się poddać. Zaintrygowało mnie to, więc spróbowałem załadować ostatni save raz jeszcze. Anglicy znów się nie poddali. Mimo, iż za każdym razem robię to samo! Tak samo jak Rumunia czy Jugosławia. Nie chcą się poddać. Mimo, że takie kraje jak Francja, Polska czy ZSRR bez problemów kapitulowały! Czy ktoś może wie od czego to zależy?? Będę wdzięczny za odpowiedź.

Swoją drogą zauważyłem kilka błędów. np po pokonaniu ZSRR, część z ich jednostek nie chciała się usunąć z moich ziem. Ponadto nigdy nie buntują się prowincje bogate, czy to kwestia silnika gry, czy raczej bug?
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   11%   1/9
Matis 
Kapitan


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Maj 2004
Posty: 622
Wysłany: Wto Mar 16, 2010 8:53 pm   

Witaj!

Wydaje mi się, że te całe cyrki z poddawaniem się są efektem starej i zabugowanej jak kiepskiej klasy hotel wersji gry - uaktualnij ją i zacznij od nowa, i ciesz się wyższą stabilnością i większym komfortem gry. Nie wiem jak jest z kompatybilnością save`ów. Jeśli chodzi o bogate prowincje, to już sama instrukcja gry mówi o złożonym systemie czynników wpływających na buntowanie się danych sektorów - to chyba raczej nie jest bug ;)
 
   
Poziom: 22 HP   0%   0/1106
   MP   100%   528/528
   EXP   81%   48/59
perfumiarz 
Szeregowy


Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 2
Wysłany: Wto Mar 16, 2010 8:59 pm   

Dzięki, właśnie ściągnąłem patche. Już się instalują :) cóż, najwyżej zacznę raz jeszcze, 3 lata i znów Europa będzie moja :)
a co do instrukcji to wyszedłem z założenia, że dnie i noce z HoI I i II były wystarczające :)
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   11%   1/9
Matis 
Kapitan


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Maj 2004
Posty: 622
Wysłany: Wto Mar 16, 2010 9:18 pm   

Też mam takie założenie, po prostu chciałem poszukać rozwiązania Twojego problemu - zważywszy na rozmiary instrukcji była spora szansa na znalezienie odpowiedzi na któreś z nurtujących Cię pytań ;) Miłośnicy HoI powinni sobie pomagać.
 
   
Poziom: 22 HP   0%   0/1106
   MP   100%   528/528
   EXP   81%   48/59
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
recenzje anime, fanfiki
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14