gry strategiczneSerwis gier strategicznych www.sztab.com  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
Matrix Games przejmuje prawa do kolejnych tytułów
Autor Wiadomość
Frozen 
Szeregowy


Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 7
Wysłany: Sob Sty 27, 2007 2:25 pm   

No oczywiscie, że troszkę koloryzowałem z tymi "zręcznościówkami", ale posługując się dalej porównaniami, np. Ułan któremu przypiszą zamiast rasowego rumaka kucyka co najwyzej sie usmiechnie z politowaniem, choć z pewnością będzie czuł sentyment, bo to przecież mimo wszystko koń ;) Co tu dużo gadać, też czuję sentyment do RTSa "Dune 2" Jakaż to była rewolucja!!! Ile życia umknęło przed 14 calowym monitorem CRT, nie wie nikt, ale z pewnością sporo;))

Cytat:
Od ręki daję moda co najmniej dwóm spośród Was, co poprawniej się wyrażający mogą liczyć na szansę otrzymania oryginalnych gier do zrecenzowania ( i na własność:))


To ja w to wchodzę, całym sercem i mózgiem. Studiowałem dziennikrastwo (ale literówki robie czasami dalej;) ) , więc chyba podołam ;) Gustuję raczej w WW II a szczególnie łasy jestem na produkcje Matrixa i im podobnych, ale inne epoki bynajmniej nie sa mi obce. Enyłej .... ZGŁASZAM SIĘ ! ;)

Cytat:
To jak z czytaniem - lepiej, żeby ludzie czytali prasę kolorową (czytali, nie oglądali:)), niźli by mieli w ogóle ze słowem pisanym nie mieć do czynienia


To fakt. Zawsze istnieje szansa, że dorosną ;)

Cytat:
( i się dobrze sprzedać)

I to jest właśnie PRAWDZIWY DRAMAT naszych czasów. Zalew POPu i komercji praktycznie w każdej dziedzinie życia! Galapujący rozkład indywidualności i naginanie (upraszczanie) wszystkiego żeby wszystkim sie podobało i dobrze sprzedało. Dlatego świat tak okropnie prymitywnieje i dzisiaj statusy "gwiazd" mają mandaryny, dody i inne psztuczne koszmary na chama promowane az w koncu uda sie wbic w glowę "społeczeństwu" że to jest cool, jazzy, trendy itp a tradycja, zasady?... who cares? temat rzeka generalnie.

Cytat:
I pytanie na koniec od maniaka Osadników - czy Settlersi także są "zręcznościówką z elementami strategii"?:))


jakby tu napisać, żeby nie dostać po głowie ? :lol: Są, ale trochę mniej... :grin: [/quote]
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   66%   6/9
Klemens 
Generał


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2004
Posty: 2700
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Sob Sty 27, 2007 9:08 pm   

PAK napisał/a:
Coś mi się wydaje, że przygotowanie grafiki i audio nie jest aż tak drogie ani pracochłonne, wykorzystuje się wiele bibliotek gotowych modeli, sampli, itp.


A jednak - ponoć wydatki na grafików i dźwiękowców stanowią około 80% całego budżetu produkcji. Takie czasy.

PAK napisał/a:
Druga sprawa - niesłusznie realizm w grze utożsamiany jest wyłącznie z systemem turowym. A Europa Universalis?


Ja akurat EU uznaję za turówkę - aktywna pauza moim zdaniem przesądza sprawę, zwłaszcza przy szybkości rozwoju akcji gry:).

Frozen napisał/a:
jakby tu napisać, żeby nie dostać po głowie ?


Nie ma czego się bać, brzydzę się przemocą:)

Frozen napisał/a:
Są, ale trochę mniej...


Poproszę o uzasadnienie:)
 
 
   
Poziom: 41 HP   3%   161/5376
   MP   100%   2567/2567
   EXP   40%   71/177
Mikiss 
Chorąży


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 656
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: Nie Sty 28, 2007 2:07 pm   

Frozen napisał/a:
że to jest cool, jazzy, trendy...

... mocherowe :wink:

Hm... dla mnie najlepsza strategia jest wtedy, gdy ma troche albo i więcej realizmu. np. mozliwośc zniszczenia wszystkiego na mapie, fizyka, prawdziwe wady i zalety jednostek. Takie elementy (wady i zalety jednostek) sprawiaja, że gra jest troche trudniejsza.
A możliwośc zniszczenia wszystkiego co znajduje sie na mapie sprawia że gra jest... ciekawsza.
Dla mnie ważne sa też elementy taktyczne. Chociaż klsyczny RTS, w którym budujesz budynki, potem jednostki i niszczysz wroga też mnie zadowala ale w mniejszym stopniu.

Skończmy już tą rozmowe o RTS-ach bo to jest temat o produkcjach Matrix Games.
 
 
   
Poziom: 23 HP   0%   0/1225
   MP   100%   585/585
   EXP   35%   23/65
PAK 
Chorąży
Paweł


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Sty 28, 2007 2:44 pm   

Mikiss napisał/a:
Skończmy już tą rozmowe o RTS-ach bo to jest temat o produkcjach Matrix Games.


Prawidłowo. Pożeglowaliśmy daleko, na akweny dyskusji o wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad Świętami Wielkiejnocy.
Przyszło mi coś do głowy - właściwie uznajemy za pozytyw, że Matrix wydaje nowe edycje klasycznych, uznanów tytułów. Ale czy to na pewno jest to takie wspaniale? Taow, Battleground'y i Campaigns, Harpoon, Close Combat - świetne gry, ale to jednak, co by nie powiedzieć, odgrzewane kotlety. Kiedyś dawno ktoś inny te gry zrobił, wcielił w życie doskonały pomysł. I teraz dostajemy ponownie to samo, za cenę NOWEGO produktu, ze zmianami, które często są ledwo wykraczają poza symboliczne muśnięcie pędzlem. A gdzie nowe pomysły i produkty? Niby są, ale niepokojąco duży procent aktualnych wydawnictw tworzą jednak wszelkie reedycje, "wydania specjalne", itd, itp.
Pozostając wyłącznie w sferze niszowych strategii wojennych, czy można powiedzieć o pewnym zastoju?
 
 
   
Poziom: 12 HP   0%   0/319
   MP   100%   152/152
   EXP   44%   12/27
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
anime, opowiadania
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14