gry strategiczneSerwis gier strategicznych www.sztab.com  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
Shinobiworld.pl - gra online Naruto
Autor Wiadomość
vesp3r 
Szeregowy


Dołączył: 11 Wrz 2013
Posty: 1
Wysłany: Sro Wrz 11, 2013 8:39 pm   Shinobiworld.pl - gra online Naruto

Jest to gra o tematyce Naruto, wcielamy sie w gracza i przechodzimy fabułę, spotykaja nas zadania itd. Krótki poradnik:
1.POSTAĆ

Od samego początku gry powinniśmy zdecydować się jak będziemy rozwijać naszą postać pod względem dostępnych "profesji".
Każda z nich posiada unikalne techniki.
Taijutsu, Kenjutsu i Shurikenjutsu zadają przeciwnikowi obrażenia fizyczne. Natomiast Ninjutsu Obrażenia mentalne. Trzeba zaznaczyć, że te wszystkie specjalizacje są zrównoważone i każda ma swoje wady oraz zalety. Na początku gry nie mamy zbyt dużego wyboru, lecz w miarę rozwoju naszego ninjy nauczymy się kolejnych, coraz mocniejszych technik. Warto skupić się na jednej specjalizacji, by rozwinąć ją do maximum
2.ATRYBUTY I Zdolności
Podstawą rozwoju shinobi są jego atrybuty i zdolności. Co każdy wbity poziom zdobywamy 1pkt. atrybutu i możemy go rozdać w którąkolwiek statystykę. Można też takowe otrzymać za wykonywanie zadań pobocznych i fabularnych. Zdolności natomiast musimy wytrenować, gdyż są one niezbędne do opanowania technik. Zdolności też można dostać z zadań.
3. TECHNIKI
Każda technika posiada swój opis i wymagania. Większość technik ma 3poziomy rozwoju i z każdym kolejnym staje się ona silniejsza. Są również takie techniki, które można rozwinąć do 5poziomu. Na każdy poziom trzeba wydać odpowiednią ilość punktów nauki.
1poziom - 1pkt. nauki
2poziom - 2pkt. nauki
3poziom - 3pkt. nauki
Itd.
Na czerwono zaznaczone są wymagania, których nie spełniliśmy. Natomiast na biało te, które już spełniamy.
Omówię poszczególne właściwości techniki:
-Czas odnawiania (CD) - Czas (liczba tur) po jakim będziemy znów mogli użyć danej techniki.
-Liczba celów - Liczba przeciwników, jakich trafimy daną techniką.
-Czas trwania - Określa czas trwania danej techniki. Np. technika blokująca z czasem trwania 2tury, będzie blokować 2tury.
-Kosz chakry - Chakra, potrzebna do użycia techniki.
4.USTAWIENIA WALKI
Tutaj ustawiamy nasze techniki w takiej kolejności, jaką chcemy atakować. Mamy do dyspozycji 20tur, w których musimy ułożyć swoje techniki.
Dzięki treningowi możemy zwiększyć swoje zdolności. Efektywność treningu rośnie co 15lvli.
6. MISJE

Możemy także wysyłać naszą postać na misje. Na misji zdobywamy doświadczenie, złoto, a także może się trafić jakiś przedmiot. Misje odnawiają się codziennie o 24. W miarę rozwoju naszej postaci dostaniemy misje o wyższej randze. Jest także niewielka szansa na zdobycie punktu zdolności. Jest on oczywiście losowo przydzielany.
7. EKWIPUNEK
Bardzo ważna rzecz w świecie ninja. Możemy tutaj uzbroić naszego shinobi. Przedmioty wypadają z mobków, a także niektóre z nich dostaniemy za wykonanie jakiegoś zadania. Przedmioty dają nam różne bonusy. Im wyższa klasa, tym bonusy będą lepsze.
8. KLASY PRZEDMIOTÓW

Wyróżniamy 5 klas przedmiotów:
-Normal - Zwykłe(białe), dają najmniejsze bonusy.
-Rare - Rzadkie(żółte), dają większe bonusy od normali, zwykle są przydatne.
-Unique - Unikalne(różowe), dają duże bonusy, są one najprzydatniejsze spośród najczęściej spotykanych klas
-Legendary - Legendarne(pomarańczowe), dają wielkie bonusy i zwykle są w zestawie. Jeśli zbierzemy taki zestaw odblokujemy dodatkowe bonusy. Najrzadziej spotykany typ przedmiotu.
-Special - Specjalne(niebieskie), dostajemy je od NPC i zwykle są bardzo przydatne.
9. DRUŻYNA

Praca zespołowa jest bardzo ważna, szczególnie gdy chcemy pokonać championa czy BOSSA. Możemy stworzyć drużynę składającą się z MAX 4członków. Gdy ktoś z drużyny stoi na tym polu co my, możemy zaatakować przeciwnika drużynowo. Będziemy potrzebowali drużyny do wykonania wielu zadań. Można z nią także wykonywać zadania typu "Zabij X mobów". Wtedy gdy nasz kolega zabije kilka mobów, automatycznie mamy zabitą taką samą ilość. Warukiem jest pozostanie w lokacji, gdzie znajdują się dane moby.
10. RYNEK

Tutaj możemy sprzedać, lub kupić przedmioty. Wystawiamy je na aukcję, gdzie inni gracze podbijają ofertę i w efekcie wygrywa ten, który dał najwięcej, lub możemy skorzystać z opcji "KUP TERAZ". Ustalamy cenę i gdy ktoś chce kupić, od razu dostaje przedmiot do ekwipunku, a my nasze złoto.
11. WALUTA
W grze bardzo przydatne jest złoto, za które możemy kupić przedmioty, oraz zapłacić niektórym NPC za misję u nich. Złoto zdobywamy bijąc moby, za każdego moba poniżej 30poziomu otrzymamy 1złoto. Co 30 poziomów mobki będą dawały nam o 1złota więcej. Złoto można też zdobyć wykonując misję i zadania poboczne
Drugą walutą są PUNKTY NINJA (PN). Za ich pomocą możemy kupić różne bonusy pomagające nam w rozwoju postaci.
12. KLAN
Bardzo ważny jest dobry klan. Można aktywować w nim różne bonusy zwiększające liczbę PA, otrzymywanego expa, czy zwiększające efektywność treningu. Możemy także uczestniczyć w potyczkach klanowych, co da nam sławę oraz prestiż do udoskonalania klanu. Żeby aktywować bonusy trzeba wpłacać również pieniądzę. W klanie liczy się też miła atmosfera i z tego powodu też można dołączyć do któregoś, gdyż można porozmawiać na Shoutboxie klanowym.
13. WIOSKA
Na 5poziomie losowaliśmy wioskę dla naszego shinobi. Wioski toczą ze sobą wojny, w których można nabić respektu dla swojej wioski. W późniejszym etapie gry będzie możliwość zostania KAGE własnej wioski.
14. ŻYWIOŁ
Na 15poziomie, po wykonaniu zadania z kakashim będziemy mieli możliwość nauczenia się żywiołu(natury chakry). Dostępnych jest pięć natur:
-Ogień,
-Wiatr,
-Piorun,
-Ziemia,
-Woda.
Każda natura posiada (+33%) i (-33%) do obrażeń na inną.
Wszystkie posiadają unikalne techniki. Wbrew pozorom są one zrównoważone i z każdym można ukończyć fabułę i pokonać przeciwników.
15. RANGI

Co jakiś czas otrzymujemy rangę w świecie shinobi. Wiąże się ona z wykonaniem jakichś zadań. Znane rangi to:
-Genin - Dostajemy ją na 10poziomie, po pokonaniu egzaminatora w wiosce.
-Chuunin - Dostajemy ją na 30poziomie, po pokonaniu Neijego.
-Tokubetsu - Dostajemy ją na około 47poziomie, po pokonaniu 3000burzycieli i zebraniu 99symboli gian.
-Jounin - Dostajemy ją na około 67poziomie, po pokonaniu 500mobów i "Mrocznego".
16. PAKT KRWI

Podpisujemy pakt krwi na około 30poziomie. Możemy wybrać sobie zwierzę, które ma unikalne umiejętności i techniki. Aby przywołać zwierzę w czasie walki, trzeba mieć opanowaną technikę ninjutsu "Kuchiyose no Jutsu".
17. SŁAWA

Sławę otrzymujemy w wojnach wiosek, oraz potyczkach klanowych nabijając fragi.
1frag = 1pkt. sławy

Link do gry: http://www.shinobiworld.p...register&r=1322
Link do forum:
http://forum.shinobiworld.pl/forum.php
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   0%   0/9
Hunter 
Porucznik


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 1693
Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Wrz 12, 2013 8:29 pm   

Zero oryginalności...
Poza tym rażą byki językowe na stronie głównej.
 
 
   
Poziom: 34 HP   2%   64/3226
   MP   100%   1540/1540
   EXP   65%   81/124
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
widmo, recenzje anime
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14