gry strategiczneSerwis gier strategicznych www.sztab.com  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
Starcraft 2
Autor Wiadomość
Klemens 
Generał


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2004
Posty: 2700
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Sro Lip 30, 2008 4:30 pm   

gary_joiner napisał/a:
Raz, że nie do końca odpowiada mi kolorowiutka, radosna stylistyka jakby żywcem wyrwana z kreskówki


Z mych przygód z różnymi gameplay'ami wynika, iż miałeś nieco pecha w doborze screenów, choć zapewne Blizzard takie właśnie preferuje.

gary_joiner napisał/a:
Dwa, przeczuwam, że dorzucenie trzeciego wymiaru źle odbije się na przejrzystości rozgrywki.


Z tego, co zauważyłem, to jest to taki trochę oszukany trójwymiar, ale faktycznie może to część graczy zniechęcić, choć przy zachowaniu rzutu izometrycznego raczej nie powinno to być aż tak kłopotliwe.
 
 
   
Poziom: 41 HP   3%   161/5376
   MP   100%   2567/2567
   EXP   40%   71/177
Hunter 
Porucznik


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 1693
Skąd: Kraków
Wysłany: Sro Lip 30, 2008 7:09 pm   

Sprawa wygląda podobnie jak z Diablo III - mimo grafiki 3D kamera z tego co widzę zostaje taka sama - wręcz postawię swoje zdanie za Klemensem iż jest to takie oszukane 3D niczym w Warcrafcie III... i dobrze! ;)
Warcraft III był moim zdaniem grą bardzo dobrą więc nie trzeba nic zmieniać. Jeżeli SC II będzie zrobione w konwencji Reign Of Chaos (lecz bardziej mroczniejsze rzecz jasna) to zdecydowanie nie ma się czego obawia.
 
 
   
Poziom: 34 HP   2%   64/3226
   MP   100%   1540/1540
   EXP   65%   81/124
gary_joiner 
Porucznik
Zły Porucznik


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 215
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw Lip 31, 2008 2:54 pm   

Faktycznie, wydaje się, że kamera jest statyczna - tyle dobrego ;)
Mam kolegę, przemiły młody człowiek, który twierdzi, że RTSy skończyły się wraz z przejściem w trzeci wymiar. Twierdzi, że efekciarstwo (eksplozje, przesadna szczegółowość itd) utrudnia zorientowanie się w sytuacji, a jednostki i budynki są albo za duże - przez co trudno koordynować ataki i ogarnąć całą mapę, albo za małe - i nie wiadomo, który budynek jest który, o jednostkach nie wspominając. Przesadza oczywiście, ale im nowsze tytuły trafiają na sklepowe półki tym coraz trudniej perswadować mu, że nie ma racji. Sam miałem problemy z odróżnieniem jednostek w najnowszym C&C. Ostatnio pokazywał mi screeny z SC2 z retorycznym pytaniem "Co to mają być za jednostki? Zerglingi, hydry czy jak?". Ja sam ubolewam nad tym, że jedyne co ulega zmianie w RTSach to grafika i interfejs. Blizzard jest mistrzem delikatnych usprawnień, odcinania kuponików i balansowania na linie między uszczęśliwianiem starych fanów a przyciąganiem nowych. Jestem pewien, że SC2 będzie solidną, dobrą grą i na pewno po nią sięgnę, ale nie łudzę się, że zrobi na mnie choćby cień wrażenia jakie wywarła na mnie pierwsza część.
 
   
Poziom: 13 HP   0%   0/370
   MP   100%   176/176
   EXP   70%   21/30
Ajmdemen 
Generał


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Cze 2004
Posty: 1198
Wysłany: Czw Lip 31, 2008 7:48 pm   

I to wydaje się (niestety) rozsądną prognozą...
 
 
   
Poziom: 30 HP   1%   23/2333
   MP   100%   1114/1114
   EXP   17%   17/99
Mikiss 
Chorąży


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 656
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: Pią Sie 01, 2008 9:52 am   

Mi by najbardziej odpowiadało, gdyby zmieniono tylko grafikę (ale nie za bardzo bo mi na komputer Starcraft nie wejdzie), dodano bardzo dużo nowych jednostek (po prostu technika ewoluowała by dalej), a parę starych by zostało (Sige Tanki) Do tego świetna kampanię, składnie opowiedziana historia oraz niszczenie wszystkiego co możliwie :) .
A ciekawym pomysłem byłoby dodanie mapy strategicznej... Co o tym sądzicie? Planety podzielone na obszary...
 
 
   
Poziom: 23 HP   0%   0/1225
   MP   100%   585/585
   EXP   35%   23/65
Hunter 
Porucznik


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 1693
Skąd: Kraków
Wysłany: Pią Sie 01, 2008 12:05 pm   

Mikiss napisał/a:
A ciekawym pomysłem byłoby dodanie mapy strategicznej... Co o tym sądzicie? Planety podzielone na obszary...


Ee zdecydowanie nie ;) Owszem pomysł ten przyjął się całkiem nieźle w dodatku do Warhammera ("Dark Crusade") ale tutaj mapa strategiczna wsyzstko by popsuła - tutaj ma być dobra fabuła i kampania podzielona na misje ^^
 
 
   
Poziom: 34 HP   2%   64/3226
   MP   100%   1540/1540
   EXP   65%   81/124
Mikiss 
Chorąży


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 656
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: Sob Sie 02, 2008 10:07 am   

No to chociaż taki dodatkowy tryb jak na przykład Wojna o Pierścień w Bitwie o Sródziemie 2.

Każdy gracz dostawał by po planecie a jego celem byłoby wykonanie paru misjii oraz podbicie planet drużyny przeciwnej. Zaczynasz z jedną prowincją na planecie, rozwijasz badania by wynaleźć bardziej śmiercionośne zabawki, rozwijasz również miasta i kopalnie. Taki Total War w przyszłości :) .
 
 
   
Poziom: 23 HP   0%   0/1225
   MP   100%   585/585
   EXP   35%   23/65
Klemens 
Generał


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2004
Posty: 2700
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Sob Paź 11, 2008 10:18 am   

http://www.sztab.com/news...%B6ci,3082.html

Jak dla mnie jest to dość przygnębiający news. Z drugiej strony tłumaczy, dlaczego tak wiele materiałów prasowych dotychczas ujawnionych tyczyło się Terran - i rodzi to nadzieję, iż w poświęconą im część zagramy już niedługo.
 
 
   
Poziom: 41 HP   3%   161/5376
   MP   100%   2567/2567
   EXP   40%   71/177
Ajmdemen 
Generał


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Cze 2004
Posty: 1198
Wysłany: Sob Paź 11, 2008 12:48 pm   

Zastanawiam się jak planują to rozwiązać... Czy np. osoba posiadająca tylko część dotyczącą terran będzie mogła zagrać przez battle.net z kimś kto ma tylko część dotyczącą zergów...
 
 
   
Poziom: 30 HP   1%   23/2333
   MP   100%   1114/1114
   EXP   17%   17/99
gary_joiner 
Porucznik
Zły Porucznik


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 215
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob Paź 11, 2008 5:38 pm   

A nie pisałem o odcinaniu kuponików? Mimo wszystko wydaje mi się, że to plotka. Nawet legendarny Blizzard nie może sobie chyba pozwolić na tak mocne wkurzenie fanów, prawda? ;/
 
   
Poziom: 13 HP   0%   0/370
   MP   100%   176/176
   EXP   70%   21/30
Klemens 
Generał


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2004
Posty: 2700
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Sob Paź 11, 2008 6:58 pm   

gary_joiner napisał/a:
A nie pisałem o odcinaniu kuponików? Mimo wszystko wydaje mi się, że to plotka. Nawet legendarny Blizzard nie może sobie chyba pozwolić na tak mocne wkurzenie fanów, prawda? ;/


Niestety następny news nie napawa mnie tu wielkim optymizmem: http://www.sztab.com/news...fta-2,3083.html
 
 
   
Poziom: 41 HP   3%   161/5376
   MP   100%   2567/2567
   EXP   40%   71/177
Mikiss 
Chorąży


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 656
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: Nie Paź 12, 2008 9:33 am   

Ajmdemen napisał/a:
Zastanawiam się jak planują to rozwiązać... Czy np. osoba posiadająca tylko część dotyczącą terran będzie mogła zagrać przez battle.net z kimś kto ma tylko część dotyczącą zergów...

Kod:
Każda z tych gier ukaże się w pewnym odstępie czasowym od pozostałych. Prawdopodobnie już przy zakupie dowolnej z nich gracze będą mieli możliwość zagrania w trybie gry wieloosobowej dowolną rasą, odrębności zaś będą się sprowadzać do trybu kampanii.



Zastanawiam się... dlaczego? :P
Gdyby koszty podzielono (np. 3 części 90 zł, osobno 30) to nawet dobrze, lecz jak ceny za część sięgałyby do 100 złotych no to kupię tylko jedną cześć by móc grać na battle.net, a reszt e sie jakoś załatwi :P .
 
 
   
Poziom: 23 HP   0%   0/1225
   MP   100%   585/585
   EXP   35%   23/65
Hunter 
Porucznik


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 1693
Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Paź 12, 2008 10:16 am   

Blizzard po prostu chce jak najwiecej się forsy nabawić od zdesperowanych fanów...
Mnie najbardziej martwi jednak zapowiedź Warcrafta IV, który "opierać się ma na tych samych zsadach i systemie co SC2" i jak będzie tak że będzie można grać tylko jedną rasą z jednego pudełka to po prostu -.- ...
 
 
   
Poziom: 34 HP   2%   64/3226
   MP   100%   1540/1540
   EXP   65%   81/124
Klemens 
Generał


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2004
Posty: 2700
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Pon Lut 08, 2010 7:32 pm   

Jak wiecie lub się dowiecie, StarCraft 2 ma być w pełni zlokalizowany. Poniżej przedstawiam próbkę tłumaczeń nazw jednostek. Co Wy na to?

Terran (Terranie):

* Piekielnik - Hellion
* Czołg - Crucio Siege Tank
* Banshee - zostaje w oryginale !
* Marine - zostaje w oryginale !

Protoss (Protosi):

* Feniks - Phoenix
* Wartownik (Anulator) - Sentry
* Lotniskowiec - Carrier
* Wielki Templariusz - High Templar
* Mroczny Templariusz - Dark Templar
* Zelot - Zealot

Zerg (Zergowie):

* Zainfekowany Terranin - Infested Terran
* Karakan - Roach
* Skaziciel - Corruptor
* Nadzorca - Overseer
* Tępiciel - Baneling
* Królowa - Queen
* Zergling - zostaje w oryginale !

Inne :

* Rekieterzy Raynora - Raynors Riders
* Stymulant - StimPack
 
 
   
Poziom: 41 HP   3%   161/5376
   MP   100%   2567/2567
   EXP   40%   71/177
Ajmdemen 
Generał


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Cze 2004
Posty: 1198
Wysłany: Pon Lut 08, 2010 11:45 pm   

Nie jest tak źle, choć "karakan" i "terranin" są trochę śmiechowe ;)

Poza tym jestem pewien, że w szczegółach trafią się jakieś "kfiatki"
 
 
   
Poziom: 30 HP   1%   23/2333
   MP   100%   1114/1114
   EXP   17%   17/99
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
anime, opowiadania
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14