Z grą Kozacy jest jak z dzieczyną: smakuje do nastego podejścia. Dlaczego? Mnie bardzo podobały się różnice widoczne między nacjalmi, a dokładniej: jednostki, które istniały na zasadzie wyłączności dla danej nacji (nie wszystkie oczywiście), także grając danym państwem przeciwko innemu - istaniał procent, że zwycięstwo odniesie to, które posiada jednostki zdolne do neutralizacji jednostek wroga, które są ukierunkowane na np. stracie z konnicą. A dlaczego podoba się do nastej gry? Jak dla mnie - owe zróżnicowanie, choć widoczne, jest zdecydowanie za małe.
Mam pytanko, odnosze się do Cossacks: European Wars:
1. Czy jest możliwośc naprawy statków Jeśli tak to jak
2. Czy najlebszą predkością do gry w Cossacks jest gra na największej prędkości
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Paź 2004 Posty: 842 Skąd: Z planety Melmaq
Wysłany: Sob Kwi 23, 2005 2:39 pm
s2nto napisał/a:
2. Czy najlebszą predkością do gry w Cossacks jest gra na największej prędkości
Ha, to zależy. Jeśli jesteś początkujacym graczem to wręcz wzbronione jest grać na najwyższej prędkości - w tym samym czasie gdy ty będziesz ledwo rozbudowywał bazę to komputer/przeciwnik daleko cię wyprzedzi w wyścigu zbrojeń.
Wolny tryb daje również lepszą kontrolę nad wojskiem. Oczywiście jest to mniej realne, ale szybciej mozemy zareagować na ruch przeciwnika.
Natomiast tryb szybki jest dobry do rozbudowy miasta, ale raczej dla ludzi, którzy grę nieźle znają
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Paź 2004 Posty: 842 Skąd: Z planety Melmaq
Wysłany: Pią Maj 20, 2005 2:17 pm
Za pewnościę nie ten sam engine. Popatrz przynajmniej na srceeny. Bitwy są twójwymiarowe (albo pseudo-3D).
I przy okazji - temach zatytułowany Alexandre jest kilka topiców poniżej tego .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum