Szukamy osób do tworzenia grafik 2D jak i modeli 3D pojazdów militarnych.
Jeżeli masz doświadczenie i/lub umiejętności oraz chciałbyś nam pomóc w robieniu gry napisz od nas:
wspolpraca[at]bitterglory.com
na PW lub w tym temacie
Zespół Wastelands Interactive poszukuje grafika 3D do robienia modeli sprzętu wojskowego. Pieczę nad kandydatami będzie sprawował nasz główny grafik - Scytth.
Preferowane umiejętności:
1.Znajomość odpowiednich programów graficznych
2.Umiejętność pracy w zespole
3.Umiejętność pracy on-line
4.Mile widziane doświadczenie w rysowaniu sprzętu wojskowego
Jeśli jesteś żądny nowych wyzwań, chcesz powiększyć swoje doświadczenie, a nade wszystko chciałbyś mieć swój udział w tworzeniu fenomenalnego projektu gry, która zrewolucjonizuje segment gier strategicznych o II wojnie światowej a także czujesz że „rysowanie” pojazdów wojskowych jest tym co może sprawić Ci satysfakcję to nie zwlekaj i napisz do nas na adres: wspolprac[at]bitterglory.com
Nie zwlekaj i podejmi to wyzwanie a nie pożałujesz!
A teraz pozwolę sobie napisać nieco o samej grze - Bitter Glory
Cel jaki nam przyświeca są bardzo proste - stworzyć grę strategiczną rozgrywającą się w czasach Drugiej Wojny Światowej.
Głównym założeniem jest umożliwienie graczowi objęcia jak największej kontroli nad kierowanym przez siebie państwem. Zarówno w sferze polityki, ekonomii oraz oczywiście wojskowości. Gracz obejmując kontrolę nad danym krajem będzie miał możliwość zajmowania się wszystkimi tymi dziedzinami lub tylko ich częścią.
Najważniejsze cechy gry to:
* czas gry: 1933-1950+
* swobodny upływ czasu, aktywna pauza, regulacja szybkości gry
* heksagonalna mapa świata oparta na zdjęciach satelitarnych NASA, zawierająca typ terenu, strefy klimatyczne, rejony geograficzne (około 5000!), drogi, koleje oraz informacje gospodarce - łącznie 170 tys. heksów!
* skalowane jednostki lądowe (ilość ludzi, kompanii, pojazdów dział) i lotnicze (ilość samolotów)
* okręty od kutrów torpedowych do pancerników
* przebudowywanie istniejących okrętów
* możliwość tworzenia własnej organizacji jednostek lub używania historycznych wzorców
* projektowanie własnych pojazdów, samolotów, statków lub korzystanie z wzorców historycznych
* zbilansowany system walki
* rozbudowany system liczenia parametrów jednostek
* 4 stopniowa struktura dowodzenia lądowego
* uzupełnienia jednostek w postaci konkretnych sprzętów, które trzeba wyprodukować
* rozbudowane tło historyczne
* “co byłoby gdyby?” - alternatywny rozwój wypadków wraz z konsekwencjami
* rozbudowany i zarazem prosty w obsłudze model dyplomacji
* sterownie gospodarką dostosowane do indywidualnych wymagań gracza
* wyścig technologiczny - szczegółowe drzewa technologii
* sprawne AI
* multiplayer
* wsparcie dla gracza w kontrolowaniu różnych aspektów gry (np.: konstrukcja, produkcja, dyplomacja, zaopatrzenie)
* możliwość edycji wielu parametrów gry (min. wydarzeń, OoB, plików AI) przy pomocy dołączonych narzędzi lub… edytora tekstowego
Rozgrywka toczyć się będzie w czasie rzeczywistym na obszarze całego świata podzielonego na heksy, który będzie wyglądał mniej więcej tak:
Oczywiście oprócz żetonów na mapie pojawić się będą mogły także trójwymiarowe sprite'y. Oto jeden z nich:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum