Wysłany: Nie Sty 28, 2007 11:10 am W samo południe - Neutralne jednostki
To chyba Blizzard rozpoczął modę na neutralne jednostki w RTS-ach. Ot chodziły sobie po planszy jakieś owieczki, które do niczego nie służyły. W Age of Empires z kolei możemy już na te wszystkie hipopotamy/łosie zapolować i przerobić je na mięso. Z neutralnych zamieniły się też w agresywne - co oznaczało, że wysyłając 2 ludzi gdzieś tam, trzeba ich było ciągle pilnować, aby po drodze nie zgineli. A w Warwind mamy jeszcze lepiej. Nie tylko są agresywne i się maskują, ale możemy je też zrekrutować (przy odrobinie wysiłku) do naszej armii.
A więc, czy neutralne jednostki powinny występować w grach, czy nie?
W American Concuest występują neutralne zwierzęta na które możesz polować.Znalazłem też indian o nazwie Texoco którzy napadają gracza i niszczą co sie da.
Jasne ze powinny byc to one upiekszaja ta gre i wnosza w nie troche zycia, wyobrazcie se trawe drzewa i tylko nasze bazy i nic wiecej na mapie tak pusto i martwo ;9 bardzo dobrze ze takie cos sie w grach pojawilo
pewno że tak
np. w soldiers: ludzie honoru można było kazać żołnierzą łapać kury i załadować do czołgu (taki łup wojenny)
albo zapolować t-34 na krowe i na wrogów oczywiście
Hehehe w w3 są potworki neutralne ale są też neutralne agresywne ogry trole. W starcrafcie
są jakieś kosmiczne zwierzaki na różne kilmaty planet a w herosach też są neutralne w age of empires w ciliwizacji w wielu grach moim zdanie to fajne są takie elementy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum