Wysłany: Sob Lut 19, 2005 4:37 pm Galactic Civilizations PL
Od niedawna gram w gry strategiczne i mozna powiedziec ,ze jestem laikiem.
Niedawno kupilem GC i dostaje srogiego lupnia(tone w dlugach).
Mam 2 pytania odnosnie tej gry:
1)moze mnie ktos na kierowac na jakis poradnik do tej gry,bo ten dolaczony do gry(gra dolaczona do cd-action)jest bardzo skompy i nic z niego nie wiem.Teskie za opisem MOO3 z tamtej instrukcji bylo wiadomo wszystko po pierwszy przezczytaniu.
2)moze tos sie orietuje z kad moge sciagnac trainera do tej versji PL(bodajrze v1.1),albo pod jakim ofsetem i w jakim pliku znajduje sie stan gotowki.
A tak swoja droga, to pogralem w koncu troche w ta gre... Skrotowo okreslilbym ja mianem MoO 2,5 - w ta strone winna pojsc "trojeczka", choc nie poprzestac tylko na tym( co tu kryc, po "trojce" dwuwymiarowe mapy kosmosu juz mnie tylko draznia) - podoba mi sie szczegolnie zaawansowanie drzewka technologicznego, opcje wplywu kulturowego, polityki wewnetrznej. Troche irytuja aluzje do czasow wspolczesnych, ale to detal...
Witam.
Od czterech dni gram w GC, pomimo porad ingistora idzie mi cienko.Gra bardzo mnie wciąga.Myślałem że po Moo2 już nic mnie nie zainteresuje.
Po zagraniu w Gal Civi. żałuje kasy jaką wydałem na Moo3 i zadaję sobie pytanie na co liczyli twórcy tej ostatniej , bo chyba nie na sukces.
żałuje kasy jaką wydałem na Moo3 i zadaję sobie pytanie na co liczyli twórcy tej ostatniej , bo chyba nie na sukces.
Liczyli na to, że gra będzie chodzić jak produkcje KOEI - tylko kilka punktów rozkazów na turę. W końcu tego nie zaimplementowali, a AI zarządzające leży i kwiczy, więc efekt jest, jaki jest. Ale gra ma kupę świetnych założeń, z których niestety nic nie wynika - na przykład każda rasa wystawia własny typ wojska, ale oni się prawie niczym nie różnią - jeszcze nie widziałem, żeby były jakieś, które lubią walczyć w innym terenie, niż reszta.
Zgadzam się z tym co piszesz.Faktem jest że ma kilka ciekawych pomysłów.Ale w tego typu grach najistotniejsze jest właśnie AI komputera bez tego zarządzanie dużym imperium staje się nudne i pracochłonne gra traci całą dynamikę.Twórcy tych gier zdają się o tym zapominać za bardzo przywiązują wagę do grafiki i innych bajerów , Które w strategiach są sprawami drugorzędnymi.Jeśli chodzi o Moo3 to być może za wiele sobie obiecywałem po niej.Dlatego tak mnie rozczarowała.Jestem fanem 2-ki i wydawało mi się że takiego materiału nie można zmarnować.Ale widocznie ludzie są zdolniejsi niż myślałem.
Jeśli chodzi o Moo3 to być może za wiele sobie obiecywałem po niej.Dlatego tak mnie rozczarowała.Jestem fanem 2-ki i wydawało mi się że takiego materiału nie można zmarnować.Ale widocznie ludzie są zdolniejsi niż myślałem.
Po pierwsze to się przywitam . Niedawno dołączyłem do Sztabu ze swoją stroną o Master of Orion 3 i właśnie na owej stronie jest wiele modów które poprawiają błędy twórców gry. Nie da się ukryć że Atari po wydaniu tej gry kompletnie ją olało . Dzięki Bogu jest jednak paru maniaków którzy grzebią w tej grze do dziś . Najlepszym modem jest chyba
iMOD , który ma jedną wadę; z wersji polskiej robi wersję angielską . A poza tym to wyrównuje szanse ras, poprawia AI przeciwników, AI zarządzania planetami itd. Ten mod to po prostu pozycja obowiązkowa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum