Przypomniał mi się jeszcze jeden zarypisty film "Nożownik"
Oglądałem ten film i moim zdaniem jest nie jest on dobry. Do tego Tommy Lee Jones zagrał dość kiepsko. Z tego co pamiętam jak oceniałem ten film (współpracowałem kiedyś w ramach gazetki szkolnej ze szczecińskim kinem Helios) jakoś na 4/10.
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Paź 2004 Posty: 842 Skąd: Z planety Melmaq
Wysłany: Sro Maj 24, 2006 11:06 pm
Właśnie odwiedziłem kino w celu obejrzenia filmu "Hi way", wykonywanego przez kabaret Mumio.
Re-we-lac-ja :]. To coś czego od dawna brakowało - porządna komedia opierająca się nie na wyświechtanych schematach gangsterskich, a przyzoitym żarcie absurdalnym. Znajdziemy tu sporo Rejsu, trochę Monty Pythona i przeróżnych skeczy, których nie sposób skasyfikować.
Właśnie odwiedziłem kino w celu obejrzenia filmu "Hi way", wykonywanego przez kabaret Mumio.
Ogladalem ten film. Pozwole nie zgodzic sie z przedmowca. Sa co prawda calkiem zabawne momenty w filmie, ale przez spora czesc peojekcji mialem wrazenie, ze w Polsce po prostu ludziska nie umieja robic pozadnych filmow. Dla mnie ten film byl po prostu nieciekawy, jezeli juz ktos koniecznie chce ogladac kabaret Mumio niech lepiej obejrzy reklamowki jednej z siecii komorkowej.
1>>>Pirates of the Caribbean - The Curse of the Black Pearl
2>>>Pirates of the Caribbean - Skrzynia Umarlaka
3>>>Delta Force - Black Hawk Down
4>>>the Last Samurai
5>>>2pac - Resurrection
Oto moich 5 pozycji, ale polecam takze ''telephone'', ''hause of wax, ''the cave''.
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Paź 2004 Posty: 842 Skąd: Z planety Melmaq
Wysłany: Wto Lip 25, 2006 11:20 pm
Chyba po tytułach filmów łatwo zgadnąć kto je ściąga z netu :].
Ja mogę polecić fantastyczny film, będący (ponoć) prekursorem Matrixa - Ghost in the Shell.
Jest to anime, chyba pierwsze jakie oglądałem w życiu (poza Czarodziejką z księżyca i Yatamanem :]). Film naprawdę mnie zaskoczył z każdej strony.
Bo z jednej mamy ciekawą fabułę kryminalną, z drugiej filozoficzne dywagacje na temat świata przyszłości i pojęcia wolności, a w końcy z trzeciej fantastyczną kreskę.
Film jest trudny, miejscami trochę ciężki i z pewnością wymagający skupienia. Dynamicznych scen walki nie mam zbyt wiele, ale nawet te nieliczne utrudniają szybkie pojęcie fabuły filmu .
Naprawdę ciekawie doświadczenie - mogę z czystym sumieniem polecić (film pełnometrażowy, nie serial pod tym samym tytułem).
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2006 Posty: 195 Skąd: Myszków
Wysłany: Pon Sie 21, 2006 10:13 pm
Jeśli chodzi o mnie to ja polecam Szeregowiec Ryan, Wróg u bram, Stalingrad, Cienka Czerwona Linia, W księżycowa jasna noc, Braveheart,Nad obręczą, Jeździec bez głowy i jeden najwiekszy którego nie moge dostac to HUBAL jesli ktos mialby mozliwosc przegrania tego filmu niech sie ze mna skontaktuje na gadu=2524156
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Maj 2007 Posty: 159 Skąd: a przyjedziesz?
Wysłany: Pon Maj 21, 2007 4:19 pm
Jedne z moich ulubionych pozycji: (ponadczasowych, które zawsze chętnie obejrzę)
1.Doom
2.Predator
3.Mortal Kombat: The Movie
4.Mortal Kombat: Anihilation
5.Szeregowiec Ryan
6.Wróg u bram
Mnie zaś zszokował fakt, że w takim gatunku jak horror mógł powstać tak świetny film jak "Silent hill". Co prawda zdaje się, że jest on wzorowany na grze, więc autorzy mieli ułatwione zadanie jeśli chodzi o scenariusz, ale mimo wszystko muszę wyrazić podziw.
Ja polecam takie filmy:
Czterej pancerni i pies
Tora! Tora! Tora!
Peral Harbor
Trzynasty wojownik
Piraci z Karaibów. wszystkie części
Pacyfikator
Zemsta frajerów wszystkie części
Goście, goście wszystkie części
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum